tirsdag den 16. maj 2017

Gels å

Nu hvor Brede å`s medlemmer også må fiske i Gels å, så skulle det da lige prøves. Tog derud i går eftermiddag. Grunden var at juniorerne skal overnatte ved natur lejrpladsen ved Enderup skov på lørdag.
Åen slynger sig meget flot mellem bakkerne.
Jeg riggede en klasse 4 fluestang  til, og efter 5 minutter fangede jeg denne lille bækørred på
Partridge and orange spider flue.


Det er tydeligt at se at åen er urørt igennem mange år. Den har fundet sit leje. Der går vel et par år mere inden Brede å har fundet sit "leje"
Men den er godt på vej.

                                         Parti fra Gels å


Der var nogle nysgerrige besøgende

Jeg nåede ikke op til starten af de berømte 7 sving. Men mon ikke vi når det i weekenden.

Jeg glæder mig til turen, selv om det nok vil være hårdt ved ryggen. Men det kan en tablet gøre noget ved!!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar